Поиск ответов на кроссворды и сканворды

Введите вопрос или его часть, чтобы найти ответ на кроссворд

Ащо, союз ряз. калужск. орл. и др. ашшо, еще, сверх того, более; в олон. произносят ащо, аще; вост. ощо; в калужск. аще выражает также отрицание, отказ, как и ряз. аче, вот еще, пустое; аще, ряз.-мещ. хотя, если. Аще ты и говорил; а что же в том, есл

Ответ на вопрос Ащо, союз ряз. калужск. орл. и др. ашшо, еще, сверх того, более; в олон. произносят ащо, аще; вост. ощо; в калужск. аще выражает также отрицание, отказ, как и ряз. аче, вот еще, пустое; аще, ряз.-мещ. хотя, если. Аще ты и говорил; а что же в том, есл, в слове 3 букв:
Аще

Примеры употребления Аще в тексте

Они–то наполняют собою сущность невидимого мира, как научает нас Павел, говоря: «яко Тем создана быша всяческая, аще видимая, аще невидимая, аще престоли, аще господствия, аще начала, аще власти» (Кол.

Аще враги любиши, аще ненавидящие любительствуеши, аще злотворящим благодетельствуеши, аще носиши тяготы, аще укоряем и злословим благословлявши, аще вся человеки, яко сам себе, паче же самого себе любиши и проч., по Богу есть дело твое, и якоже подобает седиши в келлии твоей; аще ли же ни, — смотряй, отче, да не труждаешися во тще» (VI, 41, 64).

Сейчас он считается едва ли не экзотическим растением, чаще всего выращиваемым из-за красивых цветков.Любопытно, что, как выдающееся по своим пищевым и целебным свойствам растение, топинамбур еще в 1615 году был освящен Папой Римским.В старинном русском лечебнике «Прохладный вертоград» о топинамбуре писали:«1. Корень травы яблок земляных (топинамбур) толчен и прият с водою, выгонит оток и вредительную мокрость, от которой рождается водоточный недуг.2. То же смешение аще жены приемлют, сильно у них менстрово движется.3. Аще жена брюхатая через тое траву переступит, тогда ей великая вредность бывает.4. Корень тое травы аще под пяту жене положишь, кою долго томит во время рожения, тогда ее борзо, Бог простит.5. Корень же тое травы варен в вине, и то внутрь приято, окорм изнутри выгонит.6. Сок тоя травы, аще в ноздри пускаем, тогда главу вычистит».Важная особенность топинамбура – высокое содержание инулина (до 35 %!).

Аще убо сладостию прельстившеся, многообразне согрешихом, или мерзкими похотьми, неполезными и вредными, обольстившеся препроводихом; аще гневом и яростию подвигшеся безсловесною, кого брата нашего оскорбихом; аще языком неизбежных и стропотных и крепких сетей обязахомся; аще коим чувств наших и всеми, волею или неволею, ведуще или неведуще, от восхищения или поучения безумно поползохомся; аще же лукавыми помыслы и суетными совесть осквернихом; аще ли коим другим образом прегрешихом, от предприятия и обычая томими зело, прости нам и остави вся, Всещедре, Преблаже и Многомилостиве, и даруй нам прочее бодрость и силу, во еже творити волю Твою, благу и благоугодну, и совершенну, да нощнаго и мрачнаго зла световидным покаянием пременьшеся, и яко во дни благообразно ходяще и очищени обявимся человеколюбию Твоему недостойнии, воспевающе Тя и величающе во веки.

И аще сын раждашеся им - убиваху его, аще же дщерь - соблюдаху, учаще не писанию, ниже женским художеством, но воинским делам приучаху их12.

Они созданы были, подобно видимому миру, Словом Божиим: «Тем, — говорит святой апостол Павел, — создана быша всяческая, яже на небеса и яже на земли, видимая и невидимая, аще престоли, аще господствия, аще начала, аще власти: всяческая Тем и о Нем содашася» [2].

И аще начнем дело благое, аще последует и конец, разслабляется и хотение наше, и разленяемся на совершение; аще ли имамы Бога споспешающа и усердие наше распаляюща, прилагается нам и еже хотети.

Смотри, как и Апостол заповедует все делать, даже есть и пить, во славу Божию; ибо говорит: аще ясте, аще ли пиете, аще ли ино что творите, в славу Божию творите (Кор.

тлят обычаи благи[11], то беседа с женами, аще и добра будет, обаче сильна есть растлити внутреннего человека тайно помыслы скверными, и чисту сущу телу, пребудет душа осквернена: что бо твердев есть камене; что же воды мягчае; обаче всегдашнее прилежание и естество побеждает: аще убо естество, едва подвижимое, подвизается, и от тоя вещи, юже имать ни во чтоже, страждет и умаляется, то како воля человеческая, яже есть удобь колеблема, от обыкновения долгого не будет побеждена и превращена»[12] (Прп.

«И повсюду обретается въ святыхъ писаниихъ похваляемо иже съ единмъ или съ двема безмолвие, яко же и самовидцы быхомъ въ святкй rope Афонстй и въ странахъ Цариграда, и по иныхъ местохъ многа суть такова пребываниа: аще обрящется где духовенъ старець, имя ученика единаго или два, и аще имать потребу когда третиаго, и аще къи близъ безмолвствуютъ, в подобно время приходяще, просвещаются беседами духовными»[22].

Смотрите также

    нет похожих вопросов

А Б В Г Д Е Ё Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я